Genglawak Menjadi Sunyi


Salam dan apa kabar pengunjung koleksi Video Lawak ni.. Sudah lama aku tidak mengupdate blog ni, bukan kerana aku tiada idea untuk meletakkan video tetapi aku memang sibuk menguruskan pelbagai perkara untuk melangkah ke alam pekerjaan..



Aku harap sepanjang aku tidak mengupdate blog ni korang layan jela video² yang aku dah sediakan kat sini yer.. Mungkin video yang aku akan letakkan kali ini adalah merupakan video Anugerah Juara Lagu yang ke-24 (AJL) yang telah berlangsung pada malam tadi..

Walaupun video ni tiada unsur lawak tapi aku harap korang layan jela.. Mesti korang tak puas tengok sekali jekan, dan kat sini aku memberikan korang semua peluang untuk menonton banyak² kali dan aku takkan marah la..hehe





1 ulasan:

Silalah tinggalkan komen korang tanpa rasa segan silu ye..Aku amat² menghargai setiap komen yang korang bagi..